Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 18 juli 2017

Sentiment

                             Hallo allemaal

Vanavond begint er weer een nieuwe challenge bij de Inky Chicks en het thema deze keer is gebruik een tekst ( sentiment) in plaats van een plaatje/stempel. Nou ik moet je zeggen dat viel nog niet mee, maar ja na veel denken en puzzelen is er zowaar wat uit mijn handen gekomen.


Ik heb dit keer voor een langwerpige kaart gekozen in zachte rose tinten. Het designpapier vintage summer ergens op de kop getikt, maar waar dat moet je niet vragen.


De bloementoef vanuit het midden opgewerkt en alles lekker gelijmd met mijn nieuwe lijm pistool en kan je zeggen dit werkt heerlijk vlug, want alles zit gelijk vast en droog.


De tekststempel komt voor deze kaart goed van pas en heb ik gestempeld op een leuke mal wat het kaartje weer compleet maakt.


Voor nu een fijne avond en geniet van het mooie weer dat eraan zit te komen en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:









10 opmerkingen:

  1. Dat is zeker weer goed gelukt Jolanda. Het is een lieve bloemrijke kaart geworden met een mooie tekst erop. Leuke challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad een pittige opgave. Maar wat heb jij dit super mooi gemaakt. De tekst is erg leuk, en die bloementoef.... Wauw!!! Die is fenomenaal!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This was absolutely stunning! I love it! :)
    Thanks a lot for joining us at Fussy and Fancy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card, lovely. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fresh blooms and a great card jolanda
    Good luck & Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun Challenge.
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaart, schitterende
    kleur en prachtige bloemenroeg

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a stunning card!! Your flower bouquet is beautiful and what a great layout!! Thanks for joining us at Noor! Design UK for this month's die cut challenge. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Thanks for sharing your card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is absolutely stunning, I love it and your card fits perfectly with our ‘’Floral’ challenge theme… please join us next time and good luck in the draw.

    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your card. Beautifully designed and embellished.


    ตารางคะแนน

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda